torsdag 7. februar 2013

Gammelt/Nytt












Foto av Linda Fossdal Kaland

 Jeg ELSKER mitt eldgamle skrivebord, som jeg var så utrolig heldig å plukke opp på en bruktbutikk. Elsker alle sporene og hakkene, skjevhetene og bordets historie. Jeg måtte virkelig klype meg selv i armen da jeg praktisk talt fikk det gratis. Tenk å være så heldig! Litt gammelt trenger også sine kontraster, så derfor har jeg byttet den gamle knotten med en splitter ny hjerteglassknott. Hodeskaller er kanskje ikke så IN lengre, men jeg digger de. Og min er ikke bare til pynt, den funker også som sparebøsse....

God kveld!








3 kommentarer:

  1. Så sjarmerende bord. Liker kontrasten til hodeskallen. Fint :)

    SvarSlett
  2. Jeg ELSKER bildet:D Ga meg massse fine nostalgiske koselige minner:D Og skrivebordet var KjempeFLOTT! Herlig å finne sånne kupp:)) Fine kontraster!

    Lykke til i utfordringen:))

    SvarSlett